Greseli frecvente in abordarea limbajului – ONLINE
Posted 20 martie, 2020
on:Asociatia pentru Interventie Terapeutica in Autism (AITA) va propune un curs ONLINE
Greseli frecvente in abordarea limbajului la copilul cu autism
Cursul nu este acreditat de catre Colegiul Psihologilor. Nu se primesc credite.
Cursul se adreseaza psihologilor si parintilor care au in grija un copil cu autism si are ca obiectiv prezentarea abilitatilor necesare dezvoltarii comunicarii, limitele in dezvoltarea limbajului, si etapele dezvoltarii limbajului, si va oferi modalitati de stimulare corecta si eficienta a comunicarii.
Cauzele pentru care un copil nu vorbeste sau nu comunica pot sa tina de copil, de abordarea gresita uneori a terapeutului sau de erorile facute de catre parinti: supra corectarea in momente nepotrivite, repetitii de cuvinte fara sens, trecerea prea rapida de la o etapa la alta, promptarea cu jumatati de cuvinte, lipsa de creativitate in gasirea recompenselor, etc.
Cursul va avea loc ONLINE, joi, 26 martie 2020, intre orele 18.00 – 20.00
Cursul va fi sustinut de Daniela Gavankar (Martinescu), psiholog specialist si supervizor in cadrul Colegiului Psihologilor din Romania, avand experienta in terapia si recuperarea copiilor cu autism din 2001, master in Applied Behavior Analysis, University of North Texas.
In experienta de peste 18 ani, Daniela Gavankar (Martinescu) a lucrat ca logoped, profesor psihopedagog in scoala speciala, ca terapeut ABA, coordonator ABA, sustine cursuri de peste 15 ani, iar din anul universitar 2018-2019 preda ABA la Masterul de Psihologie clinica al Universitatii Spiru Haret.
Taxa pentru curs este de 100 lei.
Taxa se achita in contul Asociatiei AITA, CUI 24937777, deshis la Alpha Bank, sucursala Perla: RO51BUCUE47774732511RO01. Inscrierea se face pe whatsapp, la nr. 0753055852
Tematica:
Greseli frecvente in abordarea limbajului la copilul cu autism,
Caracteristicile limbajului la copilul cu autism,
Abilitati necesare dezvoltarii limbajului,
Limite in dezvoltarea limbajului la copiii cu autism
Importanta recompenselor in stimularea si corectarea limbajului la copilul cu autism.
De la cuvant la propozitie, Comunicarea functionala;
Alegerea corecta a obiectivelor / programelor in terapie.
Ne vedem cu drag la curs!
Lasă un răspuns