Dana Gavankar

Daniela (Martinescu) Gavankar – analist comportamental (ABA), psiholog practicant autonom,

Studii:

  • University of North Texas (U.S.A.), Departamentul de analiza aplicata a comportamentului (Departament of Behavior Analysis), 2008 – 2010;
  • Specializare PECS – Pyramid Educational Consultants, Londra 2010;
  • Specializare in Terapie si Recuperare in psihopedagogia speciala (Master in cadrul Universitatii Bucuresti), 2006;
  • Licentiata in psihologie ( Universitatea Bucuresti, specializare in psihopedagogie speciala), 2001;
  • Module de dezvoltare personala in cadrul Asociatiei de Hipnoterapie si Terapie cognitiv comportamentala, 2009 – 2010;
  • Specializare in terapia ABA (analiza comportamentala aplicata) sub supervizarea specialistilor din cadrul Institutului Lovaas –Israel, 2004 – 2008;

Experienta profesionala:

  • Formator in cadrul proiectului “Si ei trebuie sa aiba o sansa!” – Program de sprijin pentru integrarea sociala si profesionala a persoanelor cu tulburari de spectu autist, sustinut de Fundatia Romanian Angel Appeal – 2011 – 2012;
  • Psiholog in cadrul Asociatiei pentru Interventie Terapeutica in Autism din decembrie 2008;
  • Consultant analiza comportamentala aplicata incepand din 2006; Principalul domeniu de activitate – copii cu Tulburari de spectru autist, Tulburari comportamentale, Tulburari de dezvoltare.
  • 2004 – 2008, Colaborare cu specialisti acreditati BCBA din cadrul Institutului Lovaas – Israel, in vederea aplicarii programelor de interventie in Tulburarile de spectru autist;
  •  2005 –  2008 Scoala speciala nr. 4, Bucuresti, psihopedagog;
  • 2003 – 2005, Fundatia Children in Distress – psihopedagog;
  • Incepand din 2001, experienta in lucru cu copii ( Autism, Sindromul Asperger, Tulburare de limbaj expresiv si receptiv, ADHD) – Metode aplicate: analiza comporatmentala aplicata,

Pozitie profesionala actuala :

  • Consultant in Analiza aplicata a comportamentului (programe de interventie terapeutica pentru copii diagnosticati cu tulburari din cadrul spectrului autist, Tulburari comportamentale, Tulburari de dezvoltare).
  • Presedinte Asociatia pentru Interventie Terapeutica in Autism (AITA);

Organizare manifestari:

Organizarea in perioada 1-2 aprilie 2011 in București a Conferintei Nationale “Terapii si interventii in autism”, in cadrul Universitatii Titu Maiorescu, in colaborare cu Asociatia pentru Interventie Terapeutica in Autism, Asociatia Nationala pentru Copii și Adulti cu Autism din Romania și Compania Houston NPA.

Organizarea si implementarea CAMPANIEI DE INFORMARE asupra problematici autismului si a tehnicilor de interventie in autism, TEHNICI DE TERAPIE COMPORTAMENTALA APLICATA LA COPILUL CU AUTISM.

Organizarea de workshop-uri si cursuri cu temele:

  • Analiza comportamentala aplicata in tulburarile de spectru autist;
  • Formator expert in cadrul RAA in proiectul “Si ei trebuie sa aiba o sansa! – Program de sprijin pentru integrarea sociala si profesionala a persoanelor cu tulburari de spectru autist”
  • Dezvoltarea limbajului verbal si non-verbal la copilul cu autism;
  • Metode specifice in corectarea si stimularea limbajului la prescolari;
  • Copilul cu autism in colectivitate;

Workshop-urile si cursurile au fost sustinute in perioada 2008 – 2012 in colaborare cu Centrul Medical Ioana, Clinica Terapiam, Asociatia Copiii de Cristal Brasov, Egosano Galati, PsiMondo Botosani, Asociatia Logopezilor din Romania, Fundatia Roamanian Angel Appeal – RAA.

Participarea la cursuri, conferinte si seminarii:

  • PECS Basic Training, Pyramid Educational Consultants, Londra 2010;
  • De vorba cu emotiile – Comportamentul verbal si limbajul emotiilor; Andy Bondy, Bucuresti 2013
  • Basic Behavior Principles, University of North Texas (U.S.A.);
  • Techniques in Applied Behavior Analysis, University of North Texas (U.S.A.);
  • Research and Applications in Behavior Analysis, University of North Texas (U.S.A.);
  • Professional/Ethical Issues, University of North Texas (U.S.A.);
  • Current Issues in the Behavioral Treatment of Autism, University of North Texas (U.S.A.);
  • Introduction to Verbal Behavior, University of North Texas (U.S.A.);
  • Functional Analysis in School Settings, University of North Texas (U.S.A.)
  • Terapia socio-emotionala, prin joc, a copilului cu tulburari de dezvoltare, Fundatia Broken Heart, 2012, Bucuresti
  • Primul congres national de psihiatrie a copilului si adolescentului si a IV-a conferinta nationala de sanatate mintala a copilului si adolescentului cu participare internationala (20-23 iunie 2007) cu temele: Tulburarea de spectru autist, ADHD si comorbiditati, Modele specifice de abordare psihoterapeutica la copil si adolescent;
  • Conferinta internationala “Diagnosticul neurogenetic si dezvoltarea programelor de terapie pentru persoanele cu tulburari din spectrul autist” mai 2007, Bucuresti;
  • Al VIII-lea Congres SNPCAR, 19-23 Septembrie 2007, Sinaia , A 30-a Conferinta Nationala de Neurologie-Psihiatrie a Copilului-Adolescentului si Profesiuni Asociate;
  • Programul Educational Child Net, organizat de Institutul pentru dezvoltarea copilului, in cadrul seminarului de logopedie/kinetoterapie, 2004, Bucuresti;

Publicatii:

  • 2004 – Autism. Cartea pentru parinti, Daniela Cucuruz (Martinescu), editura Licentia Publishing;
  • 2008 – Martinescu, D., Interventia terapeutică precoce in autism. Studiu de caz, in revista SNPCAR, VOL 10, nr. 1/ 2008;

Domeniu de activitate:

  • Analiza comportamentala aplicata (ABA) – aplicatii in cazul copiilor cu Tulburari de spectru autist si alte tulburari de dezvoltare;
  • Comunicare cu ajutorul imaginilor (PECS) – Dezvoltarea limbajului verbal si non-verbal la copii – aplicatii in cazul copiilor cu tulburari din spectrul autist si alte tulburari de dezvoltare;
  • Alcatuirea programelor individualizate de terapie si coordonarea acestora – pentru fiecare copil este alcatuita o echipa de 2, 3 terapeuti (in functie de gravitatea problemei) a caror activitate este supervizata periodic.
  • Supervizarea programelor de terapie la centrul AITA, la domiciliul copiilor, la gradinita – in Bucuresti si in tara.
  • Terapia tulburarilor de comunicare si limbaj.
  • Interventie specifica in tulburarile de alimentatie la copiii cu autism. Desensibilizare la alimente.
  • Interventie specifica in tulburarile de comportament si opozitionism la copii tipic dezvoltati.

Afilieri profesionale:

  • Colegiul psihologilor din Romania (CPR);
  • Presedinte al Asociatiei pentru Interventie Terapeutica in Autism (AITA);
  • Asociatia psihologilor din Romania ( APR);
  • Asociatia de Hipnoterapie si Terapie Cognitiv Comportamentala (AHTCC);

Redirectionez 2%

2% pentru Autism

Centrul de Terapie pentru Copiii cu Autism

Centrul AITA ofera copiilor cu autism programe de terapie intensiva, timpurie, utilizand PECS, terapie comportamentala aplicata (ABA), logopedie, kinetoterapie, socializare, toate acestea alcatuite in urma evaluarilor initiale si periodice. La Centru fiecare copil lucreaza in camera sa, avand materialele sale si echipa sa de terapeuti si coordonatori cu multi ani de experienta in domeniu.

Facebook

http://www.facebook.com/ Asociatia AITA

Online

Stats

  • 599,159 hits
%d blogeri au apreciat asta: