Laura, o mamica altfel

Posted on: 15 Martie, 2017

Mamica lui Antonio ne-a scris cateva randuri emotionante despre povestea lor despre minuni. Minuni bazate pe multa durere, multa munca si multa intelepciune de a lupta pentru fiecare mic obiectiv care il ajuta pe baiat sa mearga mai departe.

Laura a inteles cat este de important sa fie implicata in procesul de recuperare, cat este de important sa inteleaga care sunt pasii catre atingerea obiectivelor mari, si ca fara suportul ei, munca terapeutilor ar fi avut rezultate mai putine si mai lente.

Este un episod din viata lor pe care il pretuiesc, ca pe multe altele de fapt, si care le da energie pentru ca drumul este lung si anevoios. Viata lor este altfel, dar Laura este pas cu pas alaturi de fiul ei. La ei acasa, pe pereti, sunt tabele cu obiective, notari, plusuri si minusuri, este dovada unei munci enorme.

Aplauzele sunt la scena deschisa pentru ei, amandoi!

___

„Sunt mama unui baietel de aproape 7 ani, diagnosticat cu TSA.Traiesc astazi unele din cele mai frumoase momente din viata mea.

Povestea noastra a inceput cu cativa ani in urma, cand mergand cu fiul meu la un medic, pentru o simpla consultatie, am primit o veste care mi-a marcat viata: copilul meu nu era ca ceilalti copii. Pentru mine a fost greu, a cazut ca un traznet care mi-a  schimbat viata.Totul s-a naruit intr-o clipa, toate planurile, toate visele noastre s-au destramat. A urmat o perioada de negare din partea mea, cautam un indiciu care sa imi demonstreze ca nu este adevarat, ca medicul s-a inselat.

Am asteptat, dar mi-am dat seama ca ceva nu era in regula, am realizat ca fiul meu nu era precum ceilalti si ca trebuie sa fac ceva pentru a-l ajuta.

”Minunea s-a intamplat”.Am intalnit o echipa minunata de oameni, adevarati profesionisti, echipa AITA. Aici am inceput o adevarata “lupta” pentru a-l scoate din “carapacea” in care era inchis. In momentul acela, cea mai mare dorinta a mea, era sa inceapa sa vorbeasca si sa nu mai tipe.Cea mai mare teama era atunci cand  il durea ceva si nu stia sa spuna, iar eu nu-l puteam ajuta.Lupta a fost dura, a trebuit sa muncim foarte mult.Cel mai important pentru un parinte este sa fie puternic si sa nu cedeze, sa lucreze alaturi de terapeuti si sa le urmeze sfaturile.

Imi aduc aminte cum imi spuneau terapeutii ca pentru a vorbi trebuie sa invete  sa sufle, lucru pe care el nu-l facea.Am inceput sa suflam in orice:de la suflatul in lumanare pana la suflatul in faina, aveam casa alba, dar nu mai conta, pentru ca “minunea s-a intamplat”, fiul meu a reusit sa sufle in lumanarile de la ziua lui.In anul acela, ca de obicei, mami a stat in spatele lui si a suflat tare ca sa-i ofere satisfactie fiului ei ca a reusit.Dar el si-a dat seama, si pentru ca nu vorbea, a luat chibriturile si mi le-a dat sa le mai aprind o data. Si minunea mult asteptata s-a intamplat, a reusit sa stinga pentru prima data lumanarile.

Astazi, fiul meu imi spune “mami te iubesc”, lucru care sterge orice urma de oboseala, imi ofera energia de a merge mai departe, de a continua lupta si de a-mi da sperante ca fiul meu va fi intr-o buna zi ca ceilalti copii.

Fiul meu m-a invatat sa pretuiesc fiecare lucru marunt, nesemnificativ pentru un parinte cu un copil tipic, dar pentru mine foarte important.

La AITA ne simtim ca intr-o familie, aici am intalnit oameni minunati, care mi-au ajutat copilul, care au spart carapacea in care era prins si l-au invatat fiecare lucru, obiect, emotie, actiune si cel mai important sa iubeasca.

___

Daca doriti sa o contactati, pe Laura o gasiti la: monalisa198017@yahoo.com

1 Response to "Laura, o mamica altfel"

Mult noroc si multa energie in lupta voastra!

Lasă un răspuns

Redirectionez 2%

2% pentru Autism

Centrul de Terapie pentru Copiii cu Autism

Centrul AITA ofera copiilor cu autism programe de terapie intensiva, timpurie, utilizand PECS, terapie comportamentala aplicata (ABA), logopedie, kinetoterapie, socializare, toate acestea alcatuite in urma evaluarilor initiale si periodice. La Centru fiecare copil lucreaza in camera sa, avand materialele sale si echipa sa de terapeuti si coordonatori cu multi ani de experienta in domeniu.

Facebook

http://www.facebook.com/ Asociatia AITA

Online

Stats

  • 598,616 hits
