AITA selecteaza un copil pentru programul la Centru

Posted on: 1 Noiembrie, 2011

Copii la AITA

Alex a plecat la gradinita si ii merge bine acolo. Ne mai vedem dupa-amiaza de 2 ori pe saptamana la logopedie, iar in celelalte 3 zile pe saptamana dupa-amiaza, inca mai face cate 2 ore de terapie acasa.
Intrebarea este… cine va veni in locul lui? 🙂
Vom selecta in curand un alt micut cu care ne vom lua la tranta pentru a invinge autismul printr-un program terapeutic complex, intensiv, bazat pe cercetari si date stiintifice, riguros dar atent la nevoile copilului si ale familiei lui.

Programul la Centrul AITA va fi de 4 ore/zi, de luni pana vineri. Va asteptam.
Puteti citi povestea lui Alex aici: https://autismro.wordpress.com/2011/10/04/toamna-se-numara-bobocii/

7 răspunsuri to "AITA selecteaza un copil pentru programul la Centru"

buna ziua numele meu este alina si am o fetita de 3 ani si 3 luni,de cateva luni am observat ca are unele manifestari ce apartin tulburarilor din spectrul autist.asi dori sa stiu cum sa iau legatura cum dvs si de asemenea m-ar intresa costurie terapiei in cadrul asociatiei dvs.astept ras pe adresa mea de email tytu_tt@yahoo.com multumesc.

Buna ziua,
cred ca cel mai bine ar fi sa ne cunoastem, sa facem o evaluare apoi in functie de situatie sa construim impreuna un plan terapeutic pentru fetita dvs. Ne puteti contacta la telefonul care este trecut la CONTACT pentru a stabili o evaluare.
Cu stima, Dana Martinescu

Buna ziua,

Sunt mamica unei fetite frumoase si dragalase de un an si sase luni care inca nu stie ca eu sunt mama ei, desi stam impreuna zi de zi, 24h din 24h. As vrea sa se intample cat mai repede minunea sa o vad pe fetita mea uitandu-se in ochii mei si zicandu-mi mama, dar stiu ca acest lucru nu este posibil decat prin terapie ABA. Mi-as dori ca fetita mea sa fie urmatoarea provocare pentru dumneavoastra si echipa dumneavoastra si de aceea va rog sa-mi spuneti unde sa trimit povestea in detaliu a fetitei mele.
Va multumesc. Mirela

Buna ziua,
cred ca cel mai bine ar fi sa ne cunoastem, sa facem o evaluare apoi in functie de situatie sa construim impreuna un plan terapeutic pentru fetita dvs. Ne puteti contacta la telefonul care este trecut la CONTACT pentru a stabili o evaluare.
Cu stima, Dana Martinescu

Buna ziua
Numele meu este Nuta Romica si am un baiat de 7ani diagnosticat cu autism ,vreau sa intreb daca la centrul AITA mai primiti copii.

Buna ziua! Doresc sa colaborez cu o familie din Bucuresti. Mentionez ca am terminat facultatea de psihologie, si lucrez in domeniu de 3ani. Sunt o persoana serioasa, imi plac copiii si am rabdare cu acestia. Puteti sa ma contactati la nr.0765661786 valabil pentru Bucuresti ma numesc Anca

Buna ziua! Doresc sa colaborez cu o familie din Bucuresti. Mentionez ca am terminat facultatea de psihologie, am terminat si masterul de Resurse Umane si lucrez in domeniu de 5ani. Sunt o persoana serioasa, imi plac copiii si am rabdare cu acestia. Puteti sa ma contactati la nr.0721563064 valabil pentru Bucuresti

Lasă un răspuns

Redirectionez 2%

2% pentru Autism

Centrul de Terapie pentru Copiii cu Autism

Centrul AITA ofera copiilor cu autism programe de terapie intensiva, timpurie, utilizand PECS, terapie comportamentala aplicata (ABA), logopedie, kinetoterapie, socializare, toate acestea alcatuite in urma evaluarilor initiale si periodice. La Centru fiecare copil lucreaza in camera sa, avand materialele sale si echipa sa de terapeuti si coordonatori cu multi ani de experienta in domeniu.

Facebook

http://www.facebook.com/ Asociatia AITA

Online

Stats

  • 591,676 hits
